_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekq senin sistem Windows 7 miydi.
Bendeki sürüm biraz eski olduğu için büyük ihtimal sadece XP'de çalışıyor.. Kusura bakma işletim sistemi farklılığı hiç aklıma gelmedi..
Acaba programın yeni bir sürümü var mı? Biraz arama yapayım bende varsa hem burada paylaşırım.

Ne kusuru hocam. Allah razı olsun.