Selamlar ben bilgisayarıma xp , win 7 ve ubuntu kurmak istiyorum. Çeşitli program denemeleri ve işletim sistemlerine hakimiyet için.
Hangi sıralama ile kurmalııym sistemleri en başta işletim sistemi seçmem için ?
500 lük harddiskimi 4e böldüm..
Xp - 7 - ubuntu..
6
●628
- 08-04-2010, 23:06:00Eğer bilgisayar bana tam performans lazım değil sadece işletim sistemleri olsun basit denemeler yapıcam diyorsanız VMware Workstation ile dediğinizi sadece tek işletim sistemi ile yapmak mevcut. Farklı sanal pcler oluşturup, bunlara ağ ağ bağlantıları verebiliyorsunuz. Hatta oluşturduğunuz sanal pclerin ne kadar ram, ne kadar hdd vb.-donanımsal- özelliklerini ayarlayabiliyorsunuz. Biraz araştırın.
- 09-04-2010, 13:28:43Vmware'ı kesinlikle tavsiye ederim. Ama yok ben normal kurucam derseniz.
FSO'nunda dediği gibi
1-XP
2-Win 7
3-Ubuntu
Çünkü;
Artık Vista'nin gelişi ile bootlar değişti. Win 7 den sonra XP kuramazsınız. Yüksek bir sürüm var diye uyarı vericektir,aşılır ama kastırmanın bir manası yok.
En sonda ubuntu
Bu yüzden xp yi görmüyor.