Vmware'ı kesinlikle tavsiye ederim. Ama yok ben normal kurucam derseniz.
FSO'nunda dediği gibi
1-XP
2-Win 7
3-Ubuntu
Çünkü;
Artık Vista'nin gelişi ile bootlar değişti. Win 7 den sonra XP kuramazsınız. Yüksek bir sürüm var diye uyarı vericektir,aşılır ama kastırmanın bir manası yok.

En sonda ubuntu