Vmware'ı kesinlikle tavsiye ederim. Ama yok ben normal kurucam derseniz.

FSO'nunda dediği gibi

1-XP
2-Win 7
3-Ubuntu

Çünkü;

Artık Vista'nin gelişi ile bootlar değişti. Win 7 den sonra XP kuramazsınız. Yüksek bir sürüm var diye uyarı vericektir,aşılır ama kastırmanın bir manası yok. En sonda ubuntu