Arkadaşlar ben yaklaşık 3 hafta önce bilgisayarıma Vista Ultimate (32Bit) yüklettim..
Ancak yükleme sırasında korsan ürün lisansı girdigimiz icin yükleme orjinal olmadı..
Sorunum ise sistem özelliklerinde bazen Otomatik etkinleştirme 3 gün kaldı bazen 9 gün kaldı bazen ise (şimdi oldugu gibi) 14 gün kaldı diyor.. bu sorunu nasıl düzeltebilirim? yada düzeltmek icin gec kalırsam ne gibi sorunlar yaşarım..
PC; Hp Pavilion Dizüstü
şimdiden yardımlarınız icin teşekkürler..
Vista ULTİMATE yardım !
1
●1.274