• 01-03-2010, 17:49:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben yaklaşık 3 hafta önce bilgisayarıma Vista Ultimate (32Bit) yüklettim..
    Ancak yükleme sırasında korsan ürün lisansı girdigimiz icin yükleme orjinal olmadı..
    Sorunum ise sistem özelliklerinde bazen Otomatik etkinleştirme 3 gün kaldı bazen 9 gün kaldı bazen ise (şimdi oldugu gibi) 14 gün kaldı diyor.. bu sorunu nasıl düzeltebilirim? yada düzeltmek icin gec kalırsam ne gibi sorunlar yaşarım..

    PC; Hp Pavilion Dizüstü

    şimdiden yardımlarınız icin teşekkürler..
  • 01-03-2010, 19:48:56
    #2
    Herhangi bir problem yaşamazsın geç kalsan bile. Sadece uyarı verir lisanssız işletim sistemi kullanıyorsun diye. Şuan ofisten çıkıyorum , eve geçtiğimde crack konusunda yardımcı olabilirim sana.