Herhangi bir problem yaşamazsın geç kalsan bile. Sadece uyarı verir lisanssız işletim sistemi kullanıyorsun diye. Şuan ofisten çıkıyorum , eve geçtiğimde crack konusunda yardımcı olabilirim sana.