• 03-12-2009, 19:35:58
    #1
    Vista işletim sistemine Logitech web cam yükledim ancak açılışta Camera Connection Wizard hatası veriyor, kaldırdığımda hatga yok olmadı.. Hata nereden kaynaklanıyor olabilir, ne yapmalıyım?
  • 05-12-2009, 09:40:47
    #2
    Bilgisi olan kimse yok mu?