Vista ' Camera Connection Wizard Hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vista ' Camera Connection Wizard Hatası
1
●
1.581
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
Vista ' Camera Connection Wizard Hatası
03-12-2009, 19:35:58
#1
efskral
Vista işletim sistemine Logitech web cam yükledim ancak açılışta Camera Connection Wizard hatası veriyor, kaldırdığımda hatga yok olmadı.. Hata nereden kaynaklanıyor olabilir, ne yapmalıyım?
05-12-2009, 09:40:47
#2
efskral
Bilgisi olan kimse yok mu?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler