Konu
Vista ' Camera Connection Wizard Hatası
03-12-2009, 19:35:58
#1
efskral
Vista işletim sistemine Logitech web cam yükledim ancak açılışta Camera Connection Wizard hatası veriyor, kaldırdığımda hatga yok olmadı.. Hata nereden kaynaklanıyor olabilir, ne yapmalıyım?