• 17-11-2009, 14:39:15
    #1
    1.5 ay önce Teknosadan toshiba markalı 1500 Tl lik bir bilgisayar alırken yükseltme işleminin ücretsiz olduğunu söyedir.Teşekkür ettim

    Şimdi yükseltmek istediğimi söyledim verdikleri yanıt

    Alıntı
    Sayın Umut xxxx,

    Windows 7 upgrade işlemi ücretsizdir. Fakat Microsoft'a ödemeniz gereken 39.9$+KDV değerinde kargo ücreti bulunmaktadır.

    Saygılarımızla

    Toshiba Müşteri Hizmetleri
    0212 340 60 80
    39.9$+KDV yi ilk defa duyuyoum alırken bunu söyemediler herşey köprüyü geçene kadar
  • 17-11-2009, 17:12:51
    #2
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 ay toshibadan 1500 Tl lik bir bilgisayar alırken yükseltme işleminin ücretsiz olduğunu söyedir.Teşekkür ettim

    Şimdi yükseltmek istediğimi söyledim verdikleri yanıt



    39.9$+KDV yi ilk defa duyuyoum alırken bunu söyemediler herşey köprüyü geçene kadar
    bu kargo ücreti konusunda pek bir bilgim yok ama, bana nasıl para kazanıcaklarını şaşırmışlar gibi geldi,
  • 17-11-2009, 17:14:46
    #3
    binlerce insan belki win 7 kurulu bekliyecekti ama yükseltmenin ücretsiz olacağı söylendiği için laptop almıştır, böyle extra masraflar çıktıkca daha çok milleti korsana yöneltirler.
  • 20-11-2009, 11:56:27
    #4
    Bayramda gidip ALdığım yer olan Teknosa ile konuşacağım belki ücretsi yükseltirler yoksa bende crack li kullanacağım
  • 20-11-2009, 13:41:03
    #5
    Git hakkını ara. Her ne kadar onaylamasam da bağırıp çağırınca işini yapabiliyorlar...
  • 20-11-2009, 14:12:11
    #6
    Allah allah öyle birşey yok, Casper'dan PC'ler aldık, ve web sitelerindeki form'u doldurduk Windows 7 Yükseltme CD'eri geldi hemen 15 gün içerisinde, Toshiba niye böyle yapıyor ? Altı üstü 3-5$'a alıyorlar...

    Ayıp.

    Hakkınızı sonuna kadar aramanızı öneririm.
  • 20-11-2009, 15:22:59
    #7
    Bende 1.3xx (normalde 1900 flandı) tlye 0 garantili casper laptop almıştım. Geçen hafta banada geldi win7 kargoda ödemedim.Ayrıca bilgisayar şimdi 2200 tl olmuş