1.5 ay toshibadan 1500 Tl lik bir bilgisayar alırken yükseltme işleminin ücretsiz olduğunu söyedir.Teşekkür ettim
Şimdi yükseltmek istediğimi söyledim verdikleri yanıt
39.9$+KDV yi ilk defa duyuyoum alırken bunu söyemediler herşey köprüyü geçene kadar
bu kargo ücreti konusunda pek bir bilgim yok ama, bana nasıl para kazanıcaklarını şaşırmışlar gibi geldi,