slm arkadaşlar
xp kurulu sistemdde 1 trb hdd 100 gb c geri kalanı d arşiv olarak kullanıyorum bütün bilgilerim özellikle resimlerim resim arşivim orda ben fotografcıyım resimleri kurtaramassam işim biter arkadaşlar Lütfen yardım jpg resme tıkladıgımda ön izleme yok diyor ama resim oldu yerde duruyor özeliklere tıkladımda resim boyutu ve büyüklügü aynı şekilde duruyor ama yüzlerce jpg resmi ne acılıyor ne kopyalanıyor erişim engellendi diyor.yardım lütfen
bu nasıl bir vürüs
20
●1.506
- 04-11-2009, 18:16:02Microsoftun çıkardığı mse antivirüs ile taratabilirsiniz yada kaspersky en son ihtimal nod32 ile taratabilirsiniz tabi başka bir bilgisayara takın hdd nizi güvenli modda açıp deneyin.
- 05-11-2009, 18:51:44Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka makinaya taktım tarama yaptım kasperkys ile ama yine açılmıyor resimler arkadaşlar.
( ki en iyi yol bence budur )