• 04-11-2009, 15:16:57
    #1
    slm arkadaşlar

    xp kurulu sistemdde 1 trb hdd 100 gb c geri kalanı d arşiv olarak kullanıyorum bütün bilgilerim özellikle resimlerim resim arşivim orda ben fotografcıyım resimleri kurtaramassam işim biter arkadaşlar Lütfen yardım jpg resme tıkladıgımda ön izleme yok diyor ama resim oldu yerde duruyor özeliklere tıkladımda resim boyutu ve büyüklügü aynı şekilde duruyor ama yüzlerce jpg resmi ne acılıyor ne kopyalanıyor erişim engellendi diyor.yardım lütfen
  • 04-11-2009, 15:21:46
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    öncelikle korkmanız gereken birşey yok. güvenli kipte çalıştırıp bir deneyin bakalım açacak mı? eğer açamazsanız kaspersky internet securty yüklü bir makineye harddiski bağlayın virüsleri temizleyin gitsin ( ki en iyi yol bence budur )
  • 04-11-2009, 17:38:13
    #3
    hayır güvenli moddada acılmıyor resimler sistem geri yukleme yaptım olmadı format attım yine olmadı...anlamadım bu iş nasıl düzelecek
  • 04-11-2009, 17:40:24
    #4
    Arkadaşında dediği gibi, hard diski farklı bir bilgisayara takıp açmayı deneyin.
  • 04-11-2009, 17:40:24
    #5
    başka makineye takıp virüs taraması yapın.
  • 04-11-2009, 18:16:02
    #6
    Microsoftun çıkardığı mse antivirüs ile taratabilirsiniz yada kaspersky en son ihtimal nod32 ile taratabilirsiniz tabi başka bir bilgisayara takın hdd nizi güvenli modda açıp deneyin.
  • 04-11-2009, 19:44:43
    #7
    deneyelim arkadaşlar sağolun olassa dönerim size...
  • 05-11-2009, 18:51:44
    #8
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka makineye takıp virüs taraması yapın.

    başka makinaya taktım tarama yaptım kasperkys ile ama yine açılmıyor resimler arkadaşlar.
  • 08-11-2009, 22:55:53
    #9
    kimsenin bir bilgisi yokmu akadaşla.?