slm arkadaşlar

xp kurulu sistemdde 1 trb hdd 100 gb c geri kalanı d arşiv olarak kullanıyorum bütün bilgilerim özellikle resimlerim resim arşivim orda ben fotografcıyım resimleri kurtaramassam işim biter arkadaşlar Lütfen yardım jpg resme tıkladıgımda ön izleme yok diyor ama resim oldu yerde duruyor özeliklere tıkladımda resim boyutu ve büyüklügü aynı şekilde duruyor ama yüzlerce jpg resmi ne acılıyor ne kopyalanıyor erişim engellendi diyor.yardım lütfen