• 02-11-2009, 04:38:21
    #1
    Merhabalar,

    Daha once böyle bir konu açıldımı bilmiyorum, bugun benim basşıma geldi.
    Hizli başlatta bulunan ve çok işe yarayan masa ustunu goster simgesi yanlışlık silinip yada bir şekilde kayıp oldu ise geri getirmenin yolunu anlatacağım.

    Bir not defteri açıp aşağıdaki kodu yazdıktan sonra Göster.scf olarak bilgisayarınızın herhangi bir yerine kayıt etmeniz yeterli olacaktır.

    [Shell] 
    
    Command=2 
    
    IconFile=explorer.exe,3 
    
    [Taskbar] 
    
    Command=ToggleDesktop

    Not Kısa yol tusu ise ; Windows Tuşu+D
  • 03-11-2009, 08:07:02
    #2
    Windows 7'de bu button'un yerini değiştirmişler, görev çubuğunda, saatin sağında.

    Mouse imlecini gezdirirseniz fark edersiniz belirmekte fayda var.
  • 03-11-2009, 08:18:12
    #3
    allaha şükür windows denen illet ile bağımı kopardım
  • 06-11-2009, 05:31:18
    #4
    alchalade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allaha şükür windows denen illet ile bağımı kopardım
    Hayırdır pardus'e geçişmi var yoksa
  • 06-11-2009, 05:37:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sağ alt köşede pek olmamış ya. elim alışmış bulamıyorum..

    sola alıcam yine bir çaresini bulup. : )