Daha once böyle bir konu açıldımı bilmiyorum, bugun benim basşıma geldi.
Hizli başlatta bulunan ve çok işe yarayan masa ustunu goster simgesi yanlışlık silinip yada bir şekilde kayıp oldu ise geri getirmenin yolunu anlatacağım.
Bir not defteri açıp aşağıdaki kodu yazdıktan sonra Göster.scf olarak bilgisayarınızın herhangi bir yerine kayıt etmeniz yeterli olacaktır.
[Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop
Not Kısa yol tusu ise ; Windows Tuşu+D
belirmekte fayda var.