Konu
Masa Ustunu Goster
06-11-2009, 05:31:18
#4
memat
alchalade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
allaha şükür windows denen illet ile bağımı kopardım
Hayırdır pardus'e geçişmi var yoksa