• 26-04-2026, 04:39:04
    #19
    must4f4topal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam buldum salladım size PM ile kolaylıklar diliyorum takıldığın yer olursa sorarsın.
    hocam sakincasi olmazsa ben de rica edebilir miyim
  • 26-04-2026, 05:16:49
    #20
    ossiqn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sakincasi olmazsa ben de rica edebilir miyim

    https://youtu.be/SSP2z_Vg_ew?si=tDxEgVtMCTs04M7B


    Hocam bu kaynaktan ulaşabilirsiniz dual boot kuruluma VMware'a kurup çalıştırmaktan çok daha mantıklı.
  • 26-04-2026, 05:17:36
    #21
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/SSP2z_Vg_ew?si=tDxEgVtMCTs04M7B


    Hocam bu kaynaktan ulaşabilirsiniz dual boot kuruluma VMware'a kurup çalıştırmaktan çok daha mantıklı.
    cok tesekkur ederim hocam
  • 26-04-2026, 05:20:52
    #22
    xpanel dünyanın en iyisi.
    bi anda macos çekilişi gelmez mi
  • 26-04-2026, 06:44:29
    #23
    Kurumsal PLUS
    parallels desktop ile kasmadan donmadan çok rahat win 11 arm kuruyor.
    Ben harici diske kurdum böylece mac mini dahili hafızayı etkilemiyor
    başta 40gbyidi kullanım sonraıs yavaş yavaş artıyor.

    VMware denedim kurulum ekranında bile kastığını fark edince devam etmedim.

    Etrafımda birçok kişi macbook veya mac minisine parallel desktop kurup windows olarak kullanıyor.
    Yıllık 2300tl küsür bir ücreti var uygulamanın, 14 günlük deneme sürümü mevcut.
    UTM denedim harici diske aktaramadım vazgeçtim.
    VMware kurulum esnasında kasma yapıyordu kurulum sonrası da yapar diye vazgeçtim.
    Paralel en stabili.
  • 26-04-2026, 11:05:52
    #24
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi anda macos çekilişi gelmez mi
    hahahahah inşallah

    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parallels desktop ile kasmadan donmadan çok rahat win 11 arm kuruyor.
    Ben harici diske kurdum böylece mac mini dahili hafızayı etkilemiyor
    başta 40gbyidi kullanım sonraıs yavaş yavaş artıyor.

    VMware denedim kurulum ekranında bile kastığını fark edince devam etmedim.

    Etrafımda birçok kişi macbook veya mac minisine parallel desktop kurup windows olarak kullanıyor.
    Yıllık 2300tl küsür bir ücreti var uygulamanın, 14 günlük deneme sürümü mevcut.
    UTM denedim harici diske aktaramadım vazgeçtim.
    VMware kurulum esnasında kasma yapıyordu kurulum sonrası da yapar diye vazgeçtim.
    Paralel en stabili.
    kral eline ağzına sağlık bunu da deneyeceğiz yıllık 2300 bişey değil bence
  • 26-04-2026, 11:31:59
    #25
    Platin üye
    App Store uygulama yüklemek için M1 işlemcili aldım.
    Hiç kullanamıyorum. Macos kullanayım diye kendimi çok zorlandım ama başaramadım..

    Flash bellekten dosyayı Ana sayfaya bile atamadım. Bence linux en iyidir
  • 26-04-2026, 12:10:12
    #26
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    App Store uygulama yüklemek için M1 işlemcili aldım.
    Hiç kullanamıyorum. Macos kullanayım diye kendimi çok zorlandım ama başaramadım..

    Flash bellekten dosyayı Ana sayfaya bile atamadım. Bence linux en iyidir
    Linux'u değişmeyiz hocam
  • 26-04-2026, 18:06:35
    #27
    dosya linkini atar mısınız bana da.