rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi anda macos çekilişi gelmez mi
hahahahah inşallah

furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parallels desktop ile kasmadan donmadan çok rahat win 11 arm kuruyor.
Ben harici diske kurdum böylece mac mini dahili hafızayı etkilemiyor
başta 40gbyidi kullanım sonraıs yavaş yavaş artıyor.

VMware denedim kurulum ekranında bile kastığını fark edince devam etmedim.

Etrafımda birçok kişi macbook veya mac minisine parallel desktop kurup windows olarak kullanıyor.
Yıllık 2300tl küsür bir ücreti var uygulamanın, 14 günlük deneme sürümü mevcut.
UTM denedim harici diske aktaramadım vazgeçtim.
VMware kurulum esnasında kasma yapıyordu kurulum sonrası da yapar diye vazgeçtim.
Paralel en stabili.
kral eline ağzına sağlık bunu da deneyeceğiz yıllık 2300 bişey değil bence