App Store uygulama yüklemek için M1 işlemcili aldım.
Hiç kullanamıyorum. Macos kullanayım diye kendimi çok zorlandım ama başaramadım..

Flash bellekten dosyayı Ana sayfaya bile atamadım. Bence linux en iyidir