Anket Windows 7 Kullanan Kimler?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Windows 7 Kullanan Kimler?
Windows 7
%58,33 (14 Oy)
Windows xp
%20,83 (5 Oy)
Windows Vista
%20,83 (5 Oy)
  • 11-10-2009, 16:08:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    windows 7 4ever
  • 11-10-2009, 17:20:48
    #11
    Windows 7 diyorum mükemmel bir işletim sistemi olmuş.
  • 11-10-2009, 19:49:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    win xp'ciydim.. win-7 kurdum.. cok memnunum.. kesinlikle tavsiye ederim.. 64bit versiyonunu kurdum.. gayet güzel calisiyor.. .)