Konu
Windows 7 Kullanan Kimler?
11-10-2009, 19:49:55
#12
hig84
Üyeliği durduruldu
win xp'ciydim.. win-7 kurdum.. cok memnunum.. kesinlikle tavsiye ederim.. 64bit versiyonunu kurdum.. gayet güzel calisiyor.. .)