Xp'de Sorun
2
●531
- 03-07-2009, 10:24:06Beyler Bayanlar Ben Xp ile ilgili bir hata var ekranda setup iptal yazan bir şey gidip geliyo sonra kaybolu bir şeyi açarken o geliyo gidip geliyo neden olabilir
- 03-07-2009, 13:38:21Üyeliği durdurulduWLM onarımı yada yazıcınızdan dolayı o ekran çıkabilir siz yinede bi tarama yapın Avira AntiVir Personal - Free Antivirus - Reviews and free Avira AntiVir Personal - Free Antivirus downloads at Download.com
- 09-07-2009, 12:07:08Üyeliği durdurulduArkadaşım dosyaları onarmayı deneyebilisin.
Xp cd'ni sürücüye tak.
başlat-çalıştır'ı aç
"sfc /scannow" yaz enter yap.