Konu
Xp'de Sorun
03-07-2009, 10:24:06
#1
ekselansTR
Beyler Bayanlar Ben Xp ile ilgili bir hata var ekranda setup iptal yazan bir şey gidip geliyo sonra kaybolu bir şeyi açarken o geliyo gidip geliyo neden olabilir