• 16-05-2009, 22:09:59
    #1
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evdeki pc'de 768 mb ram var windows 7 kurabilir miyim ?
    Yabancı bir forumda okudum 768 mb ram celerona kurmuş sanırım ?
    Windows 7. Yes. On my Celeron with 768MB RAM. - Tsikot Philippines 2009

    Eskidende 64 MB'a XP kurarlardı buda onun gibi mi ?
  • 16-05-2009, 23:50:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bişey olamaz fazla bir işlem yapmadıktan sonra zaten yediği ram fazla değil başlangıçtaki kullandıgın programlar etkili olabilir ama sorun olmaz 512'liğe kurdum p4 işlemci vardı gayet hoş performansı vardı ama xp'den şaşma dostum.. güzel bir sistem görünümü felan 7
  • 17-05-2009, 00:42:27
    #3
    İşlem için değil zaten sadece internete girmek için kullanılacak bir bilgisayar kurmayı denicem bakalım ne olacak.
  • 17-05-2009, 00:47:30
    #4
    he ozaman bir şey olmaz rahatlıkla kurabilirsin.
  • 17-05-2009, 00:47:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aynı ram kadar olan benimde laptop var eski kurdum xpden hızlı oldu. tabi xp li olan hali baya uzun ömürlüydü. kur bence memnun kalırsın sorun çıkmıyor hızıda bence gayet iyi.
  • 18-05-2009, 09:07:12
    #6
    işlemci yorulma yapacakdır ve ısınma problemi çıkar başka bir sorun olmaz grafikler için ekran kartın iyi ise devam.
  • 18-05-2009, 09:43:58
    #7
    Öyle bi başlık atmışın bende win 7 nin boyutu 768mb sandım
  • 18-05-2009, 09:47:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende öyle sandım. Çünkü 3 gb Başlığada el attım
    arkadaşlarında dediği gibi windows 7 xp den de hızlı çalıştığı için her türlü kaldırır. Belki aero filan aktif olmaz onada artık katlancaksın
    tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bi başlık atmışın bende win 7 nin boyutu 768mb sandım