Evdeki pc'de 768 mb ram var windows 7 kurabilir miyim ?
Yabancı bir forumda okudum 768 mb ram celerona kurmuş sanırım ?
Windows 7. Yes. On my Celeron with 768MB RAM. - Tsikot Philippines 2009
Eskidende 64 MB'a XP kurarlardı buda onun gibi mi ?
768 MB RAM Windows 7 ?
7
●2.137
- 16-05-2009, 23:50:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bişey olamaz fazla bir işlem yapmadıktan sonra zaten yediği ram fazla değil başlangıçtaki kullandıgın programlar etkili olabilir ama sorun olmaz 512'liğe kurdum p4 işlemci vardı gayet hoş performansı vardı ama xp'den şaşma dostum.. güzel bir sistem görünümü felan 7
- 18-05-2009, 09:07:12işlemci yorulma yapacakdır ve ısınma problemi çıkar başka bir sorun olmaz grafikler için ekran kartın iyi ise devam.
- 18-05-2009, 09:47:38Üyeliği durduruldubende öyle sandım. Çünkü 3 gb
Başlığada el attım
arkadaşlarında dediği gibi windows 7 xp den de hızlı çalıştığı için her türlü kaldırır. Belki aero filan aktif olmaz onada artık katlancaksın
tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle