Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bişey olamaz fazla bir işlem yapmadıktan sonra zaten yediği ram fazla değil başlangıçtaki kullandıgın programlar etkili olabilir ama sorun olmaz 512'liğe kurdum p4 işlemci vardı gayet hoş performansı vardı ama xp'den şaşma dostum.. güzel bir sistem görünümü felan 7