• 27-05-2023, 17:22:02
    #1
    Merhaba, ofiste bulunan kasaya win server 2016 kuracağım, 5 kullanıcı aynı anda uzak masaüstü bağlantısı ile bilgisayara bağlanıp işlem yapacak.
    2 ayrı paket var. Hangisini almam gerekiyor?
    Maksadım server dağıtmak değil. Sunucu üzerinde logo programı çalışacak ve aynı bilgisayara farklı kullanıcılar (farklı oturumlarla) uzak masaüstü bağlantısı kuracaklar.
    Hangi ürünü almam gerekiyor?
    Teşekkürler.


  • 27-05-2023, 17:28:35
    #2
    Merhaba.
    Server lisansı ve 5-10 CAL User RDS yeterli olacaktır.(50 user aynı anda bağlanacaksa resimdeki ikisi de alınabilir ama sanmıyorum)
    Bu arada Server 2016 tavsiye etmiyorum çok iyi bir sebep olmadıkça.
  • 27-05-2023, 17:31:32
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hocam bu paraları vermenize gerek yok. 6 ay deneme olarak kullanılabiliyor bilginiz olsun.
  • 27-05-2023, 17:31:42
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Server lisansı ve 5-10 CAL User RDS yeterli olacaktır.(50 user aynı anda bağlanacaksa resimdeki ikisi de alınabilir ama sanmıyorum)
    Bu arada Server 2016 tavsiye etmiyorum çok iyi bir sebep olmadıkça.
    cevabınız içni teşekkür ederim, hangisini önerirsiniz?
  • 27-05-2023, 17:32:16
    #5
    Ürünlerin orijinal fiyatları çok daha yüksek. İleri de sıkıntı yaşayabilirsiniz.
  • 27-05-2023, 17:32:35
    #6
    fukoapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınız içni teşekkür ederim, hangisini önerirsiniz?
    Server 2019(uyumluluk gerekiyorsa)
    Server 2022(bence)
  • 27-05-2023, 17:33:15
    #7
    Kurumsal PLUS
    fukoapps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınız içni teşekkür ederim, hangisini önerirsiniz?
    Windows server 2012 performans olarak daha iyi olabilir.
  • 27-05-2023, 17:41:19
    #8
    Kasaya Win Server 2019 kursam, windows içersinde yeni kullanıcılar açıp kullanabilir miyim?
    Yoksa her kullanıcı için ayrı lisans mı almam gerekir?