Merhaba, ofiste bulunan kasaya win server 2016 kuracağım, 5 kullanıcı aynı anda uzak masaüstü bağlantısı ile bilgisayara bağlanıp işlem yapacak.
2 ayrı paket var. Hangisini almam gerekiyor?
Maksadım server dağıtmak değil. Sunucu üzerinde logo programı çalışacak ve aynı bilgisayara farklı kullanıcılar (farklı oturumlarla) uzak masaüstü bağlantısı kuracaklar.
Hangi ürünü almam gerekiyor?
Teşekkürler.