• 08-04-2009, 16:58:58
    #1
    arkadaşlar 30 gündür bu uyarı çıkıyor pc me yüklediğim windows xp cdsi orjinal ve kendi seri no ile kuruldu
    uyarıda siz bu xp cdsi hakkından fazla kurmuşsunuz falan diyor böyle bişey varmı ki aldığımız orjinal cdyi belirli bir sınırlama içerisindemi kurabiliyoruz?
    lütfen yardım edin son günüm
  • 08-04-2009, 18:10:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    belirli bir sınırlama içerisinde kurabiliyorsun bildiğim kadarıyla. Xp sp2 kur derim
  • 08-04-2009, 18:12:29
    #3
    format atmadan bugün kurtarmam lazım bunu varmıdır bi yolu

    bide süre dolduğunda ne oluyor bilen varmı komple gidecekmi pc açılmayacakmı hiç
  • 08-04-2009, 18:17:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    crazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    format atmadan bugün kurtarmam lazım bunu varmıdır bi yolu
    bide süre dolduğunda ne oluyor bilen varmı komple gidecekmi pc açılmayacakmı hiç
    evet süre doldumu hiç açılmaz format atmadan ßy kefere diye birisinin programı vardı wares onu indir keyi değiştir orda programda anlatıyor zaten oks. Kolay gelsin iyi çalışmalar
  • 08-04-2009, 18:28:19
    #5
    tam adı ne programın ve r10da mevcutmu? öm link atabilirmisin biliyorsan
  • 08-04-2009, 21:06:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Legal Xp - Resimli Anlatım 'a bak halledersin.
  • 08-04-2009, 21:22:54
    #7
    içinde sadece pro var bendeki home ne yapmam lazım?
  • 08-04-2009, 23:13:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=50346&clcid=0x409

    Key Update tool ile orjinal lisansınızı girin güncelleyin .
  • 09-04-2009, 08:18:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    eger oem edition degilse kurulum siniri vardir...


    SessizDizayn LegalXP Hmmm... Legal mi peki bu