arkadaşlar 30 gündür bu uyarı çıkıyor pc me yüklediğim windows xp cdsi orjinal ve kendi seri no ile kuruldu
uyarıda siz bu xp cdsi hakkından fazla kurmuşsunuz falan diyor böyle bişey varmı ki aldığımız orjinal cdyi belirli bir sınırlama içerisindemi kurabiliyoruz?
lütfen yardım edin son günüm