• 23-03-2009, 13:56:11
    #1
    Arkadaşlar ben uzun süredir mac kullanıcısıyım, macde php editör olarak subheditör kullanıyorum ancak tasarım yapmak için editör bulamadım acaba windowsdaki dw veya frontpage benzeri bir program var mı mac için, tabloları rahat ayarlayabileceğim bir programa ihtiyacım var, nvu var ama yeterli değil gibi var mı bildiğiniz program.
  • 23-03-2009, 15:40:29
    #2
    Evet macintosh için adobe un tüm programları var. Ama download adresi yok elimde bende hazır arşiv den almıştım eğer bulamaz isen programları adresine postalayayım.
  • 23-03-2009, 20:08:37
    #3
    sky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet macintosh için adobe un tüm programları var. Ama download adresi yok elimde bende hazır arşiv den almıştım eğer bulamaz isen programları adresine postalayayım.
    Pm attım usta ilgilendiğin için şimdiden teşekkürler .
  • 27-03-2009, 17:03:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    coda kullanabilirsin yada arkadaşın dediğin gibi adobe grubu kurabilirsin ama coda tavsiye ederim
  • 13-04-2009, 03:15:42
    #5
    isabet olmus uyeliginin durdurulması arkadasın. kısa bir sure mac kullanıcısı olanlar da bilir adobe un sadece linux icin surum uretmedigini. mac kullanıcıları da yeni alacak olanlar da bilir bunu. forumumuzu google kullanabiliyorken kirletmeyelim ricam. sonra paylasım coplugu olur cıkarız tanrı korusun.