Arkadaşlar ben uzun süredir mac kullanıcısıyım, macde php editör olarak subheditör kullanıyorum ancak tasarım yapmak için editör bulamadım acaba windowsdaki dw veya frontpage benzeri bir program var mı mac için, tabloları rahat ayarlayabileceğim bir programa ihtiyacım var, nvu var ama yeterli değil gibi var mı bildiğiniz program.