• 17-09-2022, 09:23:35
    #1
    Merhaba, ubuntu 22 desktop kullanıyorum cihazda birden fazla internet bağlantısı eth bağlantısı var. Makine yeniden başladığında varsayılan olarak istediğim interface ile internete çıkmasını istiyorum. Bir türlü sağlayamadım. Her açılışta ilk hangisine bağlanırsa o interface ile internete çıkıyor. Bunu sabitlemek istiyorum. Ücretli ücretsiz yardımcı olabilecek varmı acaba? Teşekkürler.
  • 17-09-2022, 09:26:12
    #2
    Selam, https://askubuntu.com/a/1095348 işinizi görebilir
  • 17-09-2022, 13:21:23
    #3
    merthcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, https://askubuntu.com/a/1095348 işinizi görebilir
    O klasörde 01-network-manager-all.yaml diye bir dosya var. Orda yazan dosya yok malesef bu yazıyı bende görmüştüm.
  • 17-09-2022, 13:28:20
    #4
    Bende ubuntu kullanıyorum, kontrol ettim bende de öyle bir dosya yok. İlgili yazı eski versiyonlar için olabilir.
    sudo nano /etc/netplan/01-network-manager-all.yaml
    komutunu kullanarak gerekli düzenlemeyi yapabilirsiniz.
  • 18-09-2022, 08:13:56
    #5
    Yok işe yaramadı bu seferde diğer tüm interfaceler gitti. Sadece eth0 kaldı geriye. Oraya hepsini sabit olarakta eklemek istemiyorum. Değişken olabiliyorlar.