Merhaba, ubuntu 22 desktop kullanıyorum cihazda birden fazla internet bağlantısı eth bağlantısı var. Makine yeniden başladığında varsayılan olarak istediğim interface ile internete çıkmasını istiyorum. Bir türlü sağlayamadım. Her açılışta ilk hangisine bağlanırsa o interface ile internete çıkıyor. Bunu sabitlemek istiyorum. Ücretli ücretsiz yardımcı olabilecek varmı acaba? Teşekkürler.