arkadaşlar sitem 3-4 gündür çok yavaşladı virüs testi yaptırdım virüs yok hız testinde 870 kbs çıkıyor 1024 kullanıyorum.ne yaptımsa olmadı.neden yavaşlayabilir...ne yapabilirim
teşekkürler
İnternet Yavaşladı
2
●9.358
- 20-01-2007, 02:19:38hocam görünümden dil kodlamasından dil kodlamasını otomatik sec yap bu birinci ikincisi internet explorer den araclar dan internet secenekleri baglantılardan yerel ag ayarlarını otomatik olarak aglıla onu işaretle bide dns kullanma dns olarak modemin ipsini gir sadece mesela 10.0.0.2 gibi =)