hocam görünümden dil kodlamasından dil kodlamasını otomatik sec yap bu birinci ikincisi internet explorer den araclar dan internet secenekleri baglantılardan yerel ag ayarlarını otomatik olarak aglıla onu işaretle bide dns kullanma dns olarak modemin ipsini gir sadece mesela 10.0.0.2 gibi =)