• 13-03-2022, 03:42:08
    #1
    Lütfen biri yardım etsin wifiye bağlanıyorum ama hiçbir siteye giremiyorum
  • 13-03-2022, 04:13:25
    #2
    sorunu çözdüm /etc/resolv. conf dosyasını silip tekrar oluşturdum ve içine nameserver 8.8.8.8 nameserver 8.8.4.4 yazdım alt alta
  • 13-03-2022, 04:16:30
    #3
    Bazen DHCP den de kaynaklı olabiliyor, aklınızda olsun.

    sudo dhclient -v -r eth0
    sudo dhclient -v eth0
  • 13-03-2022, 04:18:11
    #4
    mertbyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen DHCP den de kaynaklı olabiliyor, aklınızda olsun.

    sudo dhclient -v -r eth0
    sudo dhclient -v eth0
    hocam ben C ye windows D nin bir kısmına da kali kurdum fakat benim boot ekranımda Windows gözükmüyor sadece kali seçeneği var sürekli biosa girip değiştirmek istemiyorum çözümü biliyor musunuz?
  • 13-03-2022, 04:29:29
    #5
    Kali yi sonradan D ye kurmuşsan Windows un boot kayitlari gitmiştir büyük ihtimalle. En mantiklisi Grub bootloader a Windows u eklemek.
    Burada paylasmislar
  • 13-03-2022, 04:57:08
    #6
    mertbyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kali yi sonradan D ye kurmuşsan Windows un boot kayitlari gitmiştir büyük ihtimalle. En mantiklisi Grub bootloader a Windows u eklemek.
    Burada paylasmislar
    Hocam beceremedim şimdi yatmam gerek sabah mesaj atsam boş bi vaktinizde yardımcı olur musunuz