Bazen DHCP den de kaynaklı olabiliyor, aklınızda olsun.
sudo dhclient -v -r eth0
sudo dhclient -v eth0
hocam ben C ye windows D nin bir kısmına da kali kurdum fakat benim boot ekranımda Windows gözükmüyor sadece kali seçeneği var sürekli biosa girip değiştirmek istemiyorum çözümü biliyor musunuz?