• 03-09-2021, 18:01:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Catalina sürümü mevcut ,yüklemeye çalıştığımda %99 da ya kalıyor yada hata veriyor .Bir çok blog okudum bir çok şey denedim fakat olmadı . Pek fazlada bilgi yok zaten bu konu hakkında hatta VB ile kurulum yapmayı düşündüm fakat yine olmadı . Yardımcı olabilecek var mı?
  • 03-09-2021, 18:04:44
    #2
    Yanlış bilmiyorsam kurulumun sonunda bir yönetici izni vermeniz gerekiyor, sizi oraya yönlendiriyor. Orada şifrenizi girip, ayrıcalığı verip yeniden başlatmanız gerek.
  • 03-09-2021, 18:50:49
    #3
    Malesef öyle bir şey çıkmıyor hocam