MacOs Nox Kuramıyorum
2
●35
- 03-09-2021, 18:01:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Catalina sürümü mevcut ,yüklemeye çalıştığımda %99 da ya kalıyor yada hata veriyor .Bir çok blog okudum bir çok şey denedim fakat olmadı . Pek fazlada bilgi yok zaten bu konu hakkında hatta VB ile kurulum yapmayı düşündüm fakat yine olmadı . Yardımcı olabilecek var mı?