Catalina sürümü mevcut ,yüklemeye çalıştığımda %99 da ya kalıyor yada hata veriyor .Bir çok blog okudum bir çok şey denedim fakat olmadı . Pek fazlada bilgi yok zaten bu konu hakkında hatta VB ile kurulum yapmayı düşündüm fakat yine olmadı . Yardımcı olabilecek var mı?