• 28-12-2008, 00:37:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba

    bugun 1 gb lik rem aldım. eski rem ile yeni rem üstündeki çizgiler benzemiyor. eski remi verdim adamlar uygun remi verdiler. remi taktığımda dıt diye ses geliyor. rem tam oturuyor. eskisini takıyorum ses gelmiyor. bilgisayar açılıyor ama eskisi gibi 512 lik görüyor. yeni taktığım remi görmüyor. eskisini takmadığımda ise dıt diye ses geliyor

    bunun sebebi ne olabilir? rem uyusmuyor olabilirmi yoksa az ihtimal oturmamısmıdır. 7-8 defa çıkarttım taktım. aynı sekilde eski remi taktım sorun olmadı

    yardımlarınızı bekliyorum
  • 28-12-2008, 10:32:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    o ses rem yoksa gelir, remin pcnle uyumlu değil muhtemelen. DDR uyumu olup olmadığına ve RAMın desteklediği pc türlerinde senin pcin modelinin olup olmadığına bak.
  • 28-12-2008, 17:20:21
    #3
    anakrtının marka ve modelini söylersen ve aldıgın ramin özelliklerini sana yardımcı olabilirim..anlattıklarına göre tahminim ramin bozuk veya uyumlu olmadığı olabilir..
  • 28-12-2008, 20:24:30
    #4
    ana kart özelliklerini bilmiyorum. eski remimi alıp baska bilgisayarcıya götürsem doğru remi verir mi? kasayımı götürmem gerek