merhaba
bugun 1 gb lik rem aldım. eski rem ile yeni rem üstündeki çizgiler benzemiyor. eski remi verdim adamlar uygun remi verdiler. remi taktığımda dıt diye ses geliyor. rem tam oturuyor. eskisini takıyorum ses gelmiyor. bilgisayar açılıyor ama eskisi gibi 512 lik görüyor. yeni taktığım remi görmüyor. eskisini takmadığımda ise dıt diye ses geliyor
bunun sebebi ne olabilir? rem uyusmuyor olabilirmi yoksa az ihtimal oturmamısmıdır. 7-8 defa çıkarttım taktım. aynı sekilde eski remi taktım sorun olmadı
yardımlarınızı bekliyorum
rem sorunu
3
●648
- 28-12-2008, 17:20:21anakrtının marka ve modelini söylersen ve aldıgın ramin özelliklerini sana yardımcı olabilirim..anlattıklarına göre tahminim ramin bozuk veya uyumlu olmadığı olabilir..