merhaba

bugun 1 gb lik rem aldım. eski rem ile yeni rem üstündeki çizgiler benzemiyor. eski remi verdim adamlar uygun remi verdiler. remi taktığımda dıt diye ses geliyor. rem tam oturuyor. eskisini takıyorum ses gelmiyor. bilgisayar açılıyor ama eskisi gibi 512 lik görüyor. yeni taktığım remi görmüyor. eskisini takmadığımda ise dıt diye ses geliyor

bunun sebebi ne olabilir? rem uyusmuyor olabilirmi yoksa az ihtimal oturmamısmıdır. 7-8 defa çıkarttım taktım. aynı sekilde eski remi taktım sorun olmadı

yardımlarınızı bekliyorum