Selam, bross marka modemi bir türlü kuramadım, her seferinde modeme ulaşılamadı diyor.. Ama tüm ayarlar doğru, kullanan war mı bross marka modem? nasıl kurduğunuzu anlatırmısınız kafayı yemek üzereyim..
Kablo arızalıydı sanırım kabloyu değiştirdim modemi kurdum şifreyi falanda girdim ama, ağ bağlantılarımda " bağlandı " demesine rağmen hala internete girmiyor bunun sebebi nedir..