Selam, bross marka modemi bir türlü kuramadım, her seferinde modeme ulaşılamadı diyor.. Ama tüm ayarlar doğru, kullanan war mı bross marka modem? nasıl kurduğunuzu anlatırmısınız kafayı yemek üzereyim..