Merhaba, laptop için daha önce Hackintosh kuran oldu mu? Technopat raw'ını indiriyorum fakat deneyimim yok. Olan biri bana yardımcı olabilir mi?
BIOS ayarlarını yaptım fakat şu EFI klasörüyle ilgili yapılacakları anlamadım. Kurulumdan sonra.
Big Sur Hackintosh Hk.
7
●86
- 01-05-2021, 19:35:00Gündelik cihazınsa boşver hocam, XFCE'ye macOS teması kur geç.kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 19:36:33Gündelik cihazım fakat Mac'i babam yeni alana kadar ona verdim alıştığım için Windows değişik geliyor.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 22:11:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bilgisayarının tam özelliklerini yazarsan yardımcı olacaklardır.kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 22:53:52
- 02-05-2021, 01:37:25Big Sur kurabilirsiniz.kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efi dosyalarında kaby lake dosyayı dosyanın ismini config.plist olarak değiştirin.
https://osxinfo.net/konu/macos-big-s...m-imaji.17852/
Burada detaylı anlatım mevcut hocam. - 02-05-2021, 12:51:4620 dakikaya inecek hocam, inşallah sıkıntı çıkarmaz. Teşekkürler.VolkanY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2021, 13:51:46Rica ederim, kolaylıklarkaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle