yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündelik cihazınsa boşver hocam, XFCE'ye macOS teması kur geç.
Gündelik cihazım fakat Mac'i babam yeni alana kadar ona verdim alıştığım için Windows değişik geliyor.