• 13-12-2008, 22:09:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İşletim sistemim Xp Görev yöenticisini açıyorum firefox cpu %100 kullanıyor sonra firefoxu kapatıyorum. Başka bir program %100 cpu kullanıyor. Kaspersky ile tarattım ama sonuç yok. Yardımcı olabilir misiniz?
  • 13-12-2008, 23:43:55
    #2
    işlemci ne ?
  • 14-12-2008, 15:24:54
    #3
    windowsu repair et..system dosyaların zarar görmüş...
  • 14-12-2008, 16:24:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kaspersky kaldır sorun kalmayacak...
  • 15-12-2008, 11:32:38
    #5
    bende oyle nod32 var
    ondan cıkıs yapıyom cpu %20 kadar iniyor
  • 15-12-2008, 20:51:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    avg veya zonealarm kurun
  • 16-12-2008, 17:34:44
    #7
    D:/autorun.inf

    Buraya girebiliyormusunuz ? Eğer açılıyorsa kodları buraya yazabillirmisiniz.