İşletim sistemim Xp Görev yöenticisini açıyorum firefox cpu %100 kullanıyor sonra firefoxu kapatıyorum. Başka bir program %100 cpu kullanıyor. Kaspersky ile tarattım ama sonuç yok. Yardımcı olabilir misiniz?