• 28-08-2019, 17:56:01
    #1
    şarzı doldurduktan sonra çok yavaşladı hızı en yüksek seviyede ama bozuk mause gibi

    ne yapmam gerekiyor arkadaslar .
  • 03-10-2019, 00:27:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarzı doldurduktan sonra çok yavaşladı hızı en yüksek seviyede ama bozuk mause gibi

    ne yapmam gerekiyor arkadaslar .
    Magic mouse 1 mi?
    Magic mouse 2 mi?
  • 04-10-2019, 12:58:46
    #3
    eAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Magic mouse 1 mi?
    Magic mouse 2 mi?
    2 hocam
  • 04-10-2019, 23:31:15
    #4
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hocam
    Pil seviyesi ne durumda?
    mousenin içinde batarya tükendiyse veya tükenmeye yakınsa benzeri hatalar verebiliyor.

    Farklı bir cihazda deneme şansın varsa dene sorun devam ederse getir bir bakayım.
    Sirkeci Apple Servis'iz | ServisXYZ