NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarzı doldurduktan sonra çok yavaşladı hızı en yüksek seviyede ama bozuk mause gibi

ne yapmam gerekiyor arkadaslar .
Magic mouse 1 mi?
Magic mouse 2 mi?