• 23-07-2019, 21:59:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Windows 7 ye gececegim ama win7 destegi artik bitiyomus yukledikten 3 4 hafta sonra çöp olur diyolar dogrumu
  • 23-07-2019, 22:02:19
    #2
    Evet Kısmen doğru. Microsoft hedefi sadece windows 10 destek verip onu geliştirmek
  • 23-07-2019, 22:03:39
    #3
    Neye göre çöp kime göre çöp, bilgisayara zaten update yapan biri değilseniz ve abuk subuk uygulamalar yüklemiyor, antivirüs kullanıyorsanız daha bir süre gider. Bu android değil ki sürüm düşünce uygulamalar çalışmasın, pek bir fark olmaz, hala XP kullanan insanlar var.
    Ama psikolojik olarak insan bi geri kalmış hissediyor işte. Yok desteği kesti yok şunu kesti falan diyince geçmek zorunda hissediyor.
  • 23-07-2019, 22:07:26
    #4
    windows 7 gerektiği durumlarda hala iyi çalışan bir işletim sistemi. Uzun zamandır güvenlik desteği yok ve olmayacak da bunu göze alıyorsan dene derim.
  • 23-07-2019, 22:10:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gider bir süre daha. Bende gelenekçilerdenim. XP'yi zor bıraktım, 7'i nasıl bırakacağım, bilmiyorum.
  • 23-07-2019, 22:15:17
    #6
    Hala bir pc de win7 var ve ben çöp olmasını istemedikçe olmaz.
    Güncelleme yapma Programlar win7 sürümüne uygun yükle keyfine bak.
  • 23-07-2019, 22:19:39
    #7
    Hocam bazı bilgisayarın usb portları vs Windows Xp 'yi desteklemiyor artık bilginiz olsun. Bilgisayarınız eğer yeniyse geçmeyin diyorum..
  • 23-07-2019, 22:20:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Destek yok hocam doğru malesef. Win10'un tasarımını bende bilmiyorum xp'den gelen biri olarak ama sürekli güncelleme, sürekli hata bir yere kadar.. ki artık güncelleme de gelmeyecekmiş yani bir başınasınız dikkatle kullanın
  • 23-07-2019, 22:22:38
    #9
    Herşeyin üst modeli çıkıp duruyor ve alt versiyonları zamanla siliniyor, win7'ninde çöp olmaması için bir neden yok, herşey yerinde sayacaksa şirketler nasıl para kazanacak yoksa