Neye göre çöp kime göre çöp, bilgisayara zaten update yapan biri değilseniz ve abuk subuk uygulamalar yüklemiyor, antivirüs kullanıyorsanız daha bir süre gider. Bu android değil ki sürüm düşünce uygulamalar çalışmasın, pek bir fark olmaz, hala XP kullanan insanlar var.
Ama psikolojik olarak insan bi geri kalmış hissediyor işte. Yok desteği kesti yok şunu kesti falan diyince geçmek zorunda hissediyor.