• 30-09-2006, 23:24:04
    #1
    Slm arkadaslar ibm de format atıcakmıs arkadas fakat del tusuna basıp acmadıgı icin cdyi acılısta okutamıyomus acaba nasıl format atılır acil yardım lazım tesekkurler
  • 01-10-2006, 00:09:01
    #2
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    setup a girip boot menusunden cd yi 1st yapacak
    giris f1 yada f2 ydi
  • 01-10-2006, 00:54:38
    #3
    F11 ile boot menu yu açmayı denesin. IBM bioslarda bu varmı hatırlamıyorum ama bi deneyin. Açılırken F11 veya farklı bir fonksiyon tuşuda olabilir. Ekranın altında yazabilir.
  • 01-10-2006, 01:02:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    IBM recovery cd den format atabilirsin.

    baslangıcta f1 - f11 yada del tuslarında biris ile bios a giris yapıp startup seceneginden cd-rom secip kaydedşp cıkıyorsun.
    tekrar basladıgında recovery ekranı acılacak burada sana yes yada no diye soruyor ( y ) harfine basarak formata baslayabilirisn.
    format bittikten sonra tekrar baslangıcı hard disk olarak ayarlaman gerekli.
  • 01-10-2006, 01:04:03
    #5
    Misafir
    esc ctrl f5 f11 ne varsa bas sureklı makına acılırken mutlaka bios a girer ordan boot kısmından 1.ci sıraya cd yi ver
  • 01-10-2006, 01:11:14
    #6
    tmm arkadaslar saolun arkadasa ileticem