IBM recovery cd den format atabilirsin.
baslangıcta f1 - f11 yada del tuslarında biris ile bios a giris yapıp startup seceneginden cd-rom secip kaydedşp cıkıyorsun.
tekrar basladıgında recovery ekranı acılacak burada sana yes yada no diye soruyor ( y ) harfine basarak formata baslayabilirisn.
format bittikten sonra tekrar baslangıcı hard disk olarak ayarlaman gerekli.